سیم مفتول گلخانه

سیم مفتول گلخانه

سیم مفتول گلخانه از جمله موارد پر کاربرد در گلخانه ها و به خصوص در تاکستان ها می باشد. این سیم ها از آنجا که مقاومت بالایی دارند برای آویز نمودن درختچه های مو و انگور از آن استفاده می شود. در این مقاله به بررسی مشخصات و قیمت آن پرداخته می شود.

سیم گلخانه که در قطر های مختلف وجود دارد، دارای استحکام و بازه عملکردی فراوانی می باشد. معمولا از سیم مفتول گلخانه در سیستم های صنعتی و مکانیزه باغبانی استفاده می شود. امروزه می توان کارایی بسیار آن را در مزرعه های انگور و تاکستان ها مشاهده نمود.

سیم مفتول یکی از لوازم گلخانه و باغی است که برای آویزان نمودن صیفی جات و سبزیجات نیز استفاده می شود. بعضی از کشاورزان و باغبان ها از این محصول برای حصار نمودن و یا ایجاد سایبان در گلخانه ها استفاده می نمایند.

سیم مفتول گلخانه

ویژگی های سیم مفتول گلخانه:

قیمت سیم مفتول گلخانه در بازار بسیار متغیر می باشد. معمولا دلیل تفاوت قیمت سیم مفتول گلخانه به ویژگی های مختلف آنان بستگی دارد. برخی از خصوصیات سیم مفتول گلخانه در زیر ذکر شده است:

ضخامت سیم های مفتول گلخانه از 0.5 تا 5 میلی متر متغیر می باشد.

رنگ های مختلف سیم بر روی قیمت سیم مفتول گلخانه ای تاثیر دارد.

سیم مفتول های گلخانه ای دارای طول متغیر می باشد، هر اندازه سیم دارای طول بیشتری باشد طبیعتا قیمت سیم مفتول گلخانه ای نیز بیشتر خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل مهمی که برای خرید سیم مهم می باشد، جنس و مواد نگهدارنده آن می باشد.  سیم دارای مواد نگهدارنده uv دار هستند به نسبت سایر موارد بیشتر است. این مفتول ها دارای مقاومت بیشتری می باشند و همچنین در مقابل زنگ زدگی استحکام بهتری از خود نشان می دهند.

سیم مفتول گلخانه دارای دو نوع مختلف می باشند. سیم های مفتول گلخانه نایلونی و گالوانیزه دو نوع پرکاربرد می باشند.  سیم نایلونی در مقابل انبساط و انقباض پاسخگویی بهتری دارد. همچنین برای تغییرات دمایی می تواند انعطاف بیشتری از خود نشان دهد. البته می بایست خاطر نشان نمود که سیم های نایلونی چون عموما از فراورده های نفتی تولید می شوند، در مقابل سموم و کودهای شیمیایی نیز کارآمد تر عمل می نمایند.

در زمان خرید سیم مفتول گلخانه باید به چه نکاتی توجه نمایید؟

اولین گام برای تهیه سیم مورد نیاز، برآورد دقیق فضایی است که قصد دارید در آنجا از سیم مفتول استفاده نمایید. این امر کمک می نماید تا از هزینه سیم مفتول گلخانه ای که ممکن است به صورت مازاد برایتان ایجاد شود، جلوگیری نمایید. شرکت گل سبز میثاق تامین کننده تجهیزات گلخانه و سایر لوازم همچون سیم مفتول می باشد. برای خرید و سفارش محصول می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

انواع مختلفی از سیم گلخانه وجود دارد. لازم است تا ابتدا نوع فعالیت و بازدهی که از سیم انتظار دارید را مشخص نمایید. برای این مورد استفاده از تجربه افراد کاربلد می تواند مفید باشد. گاها لازم است تا در محیط های مرطوب از سیم های مفتول باغبانی روکش دار استفاده نمایید. قیمت سیم مفتول گلخانه روکش دار به نسبت سایر موارد بیشتر می باشد.

باید در نظر داشت که با توجه به این مهم که اکثر سیم های موجود در بازار یا به صورت مستقیم از خارج از کشور وارد می شوند و یا موارد اولیه از خارج وارد شده و در ایران مونتاژ می شود، لذا امکان نوسانات قیمتی برای ان بسیار مشهود است. همواره می بایست کیفیت و ویژگی های مختلف سیم مفتول گلخانه را بررسی نمود و از برند شناخته شده اقدام به خرید کرد.

برای مشاهده اتصالات گلخانه تولیدی گل سبز میثاق کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *