021-66565060 09127261035

جهت ارتباط میتوانید با شماره تلفن ما در تماس باشید

آدرس

تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان جمالزاده شمالی و کارگر شمالی، پلاک 342، طبقه 5، واحد 17

بررسی و معرفی لوازم و اتصالات گلخانه ای

ما در این مطلب به معرفی لوازم و اتصالات گلخانه ای می پردازیم. به طور کلی گلخانه ها از مهم ترین فضاهایی هستند که امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته اند و می توان گفت نقش مهمی را در بهبود کیفیت گیاهان و گل ها ایفا می کنند. شاید تصور کنید که گلخانه ها فضاهای ساده ای برای نگه داری راحت تر گیاهان هستند. اما اگر بخواهیم کمی جزئی تر در این باره صحبت کنیم، بهتر است بگوییم که گلخانه ها فضاهایی حرفه ای برای محافظت از گیاهان در شرایط آب و هوایی مطلوب هستند که به تجهیزات گسترده ای نیاز دارند.

تجهیزات مورد نیاز در ساخت گلخانه ها عاملی است که به شما کمک می کند تا شرایط مطلوب را برای گیاه خود به راحتی فراهم کنید و میزان دما و رطوبت غالب در محیط را تحت کنترل خود در آورید. بر همین اساس اگر قصد دارید درباره لوازم و اتصالات گلخانه ای اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

درباره گلخانه ها

همانطور که گفته شد گلخانه ها محیط های فوق العاده محبوب و کاربردی برای نگه داری هر چه راحت تر از گل ها و گیاهان هستند. که شما می توانید از این طریق شرایط دما و رطوبت را در فضا به راحتی کنترل کنید. همچنین از آسیب دیدن گیاهان به دلیل تغییر دما و رطوبت تا حد زیادی جلوگیری کنید. علاوه بر این گلخانه ها امکان دسترسی به گیاهان مختلف در تمامی روز های سال را برای شما فراهم می کنند. زیرا ممکن است در بسیاری از موارد افراد به گیاهانی نیاز داشته باشند که زمان کشت و پرورش آن ها نباشد و به همین علت گلخانه ها می توانند این محدودیت را از بین برده و شرایط را برای افراد ساده تر سازند.

دقت داشته باشید که گلخانه ها برای ایجاد جو و هوای مطبوع در محیط به تجهیزات پیشرفته ای نیاز دارند که وجود تک تک ابزار ها در محیط تقش به سزایی را در این روند ایفا می کند.

 

معرفی لوازم و اتصالات گلخانه ای

 

همچنین بخوانید: پد سلولزی

درباره تجهیزات و اتصالات گلخانه ای

اتصالات گلخانه ای جز دسته ای از ابزار های گلخانه ای محسوب می شوند که عموما به نوع سازه گلخانه وابسته هستند و به عوامل مختلفی بستگی دارند. توجه داشته باشید که موقعیت گلخانه مورد نظر شما نیز می تواند تا حد زیادی در نوع ساخت این سازه اثر گذار باشد. به همین ترتیب در اتصالات بکار رفته در ساخت آن نیز نقش مهمی داشته باشد. هدف اصلی از به کار بردن اتصالات و تجهیزات مختلف در زمان ساخت گلخانه و در زمان استفاده از این فضا، ایجاد محیطی سرپوشیده با دما و و رطوبت کنترل شده است که کاربری زیادی دارد.

انواع اتصالات گلخانه ای

همانطور که گفته شد انواع مختلفی از اتصالات گلخانه ای وجود دارد که هر یک از آن ها می توانند در ساختار گلخانه نقش مهمی ایفا کنند. برای ارائه اطلاعات بیشتر درباره انواع این اتصالات به اختصار صحبت می کنیم:

  • بست سدل

این بست یکی از مهم ترین ابزارهایی است که در تجهیز گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت بست سدل از قطعات پرکاربردی است که در ساختار گلخانه های استاندار و با کیفیت بکار گرفته می شود. این بست ستون های اصلی، میانی و پروفیل های قوطی شکل به یکدیگر متصل می کند. دقت داشته باشید که بست های سدل از قوطی های گالوانیزه ساخته می شود و متریالی از این نوع دارد.

  • بست لامپی

یکی دیگر از ابزارها و تجهیزاتی که در ساختار گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، بست لامپی است. این نوع بست معمولا برای متصل کردن لوله های خرپا و مهاری بکار گرفته می شود. که می تواند کمان های سازه را در راس، بالا و پایین به خوبی سوار کند. این بست ها نیز از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و در سایز های مختلفی شامل سایز ۲.۵، ۳، ۴، ۵ و ۶ قابل تهیه هستند.

 

معرفی لوازم و اتصالات گلخانه ای

 

بخوانید: قیمت لوازم و اتصالات گلخانه ای

جمع بندی

در این مطلب به معرفی لوازم و اتصالات گلخانه ای می پردازیم. براساس آنچه گفته شد گلخانه ها از فضا های مهم و فوق العاده کاربردی در دنیا محسوب می شوند.  که امروزه توجه افراد تا حد زیادی به آن ها جلب شده است. دقت داشته باشید که در نصب گلخانه از ابزارها و اتصالات زیادی استفاده می شود. که هر یک از آن ها در بهبود کیفیت این سازه نقش مهمی دارند. شرکت گل سبز میثاق همواره تلاش می کند تا با ارائه اطلاعات مفید در این زمینه، شما را در انتخاب بهترین ها همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *